2015. július 21., kedd

4. Rész - Társasági hírek

*Destiny szemszöge*

Furcsáltam mostanában Faith viselkedését; néha mintha megváltozott volna, néha pedig ugyanolyan volt, mint régen. Vajon mi üthetett belé? 
Az első óra francia irodalom volt. Kicsit furcsálltam, hogy se Faith, se Connor nincs benn. Faith biztosan rosszban sántikál, de nem is érdekel, mert hónapokra eltűnt és nem válaszolt az sms-eimre. De Connor? Mit akarhat tőle? Vajon ellenem fordítja? Tönkre akar tenni? A töprengésemből Mrs. Hill kiabálása zökkentett ki. Az irodájába hívatta őket, de mégis miért? Ki kell derítenem, ám ekkor mindenkinek megrezzent a mobilja ami csak egyet jelentett, Pletykacica.


Jó reggelt Upper East Side! Itt Gossip Girl! Sajnálom, hogy ilyen későn jelentkezem, de tudjátok, a jó pletykák nem jönnek olyan könnyen. Mint hallhattátok, Faith-Anne Rhodes nem rég hazajött oly hirtelen tett Európai látogatásából és már is bepasizott, nem is akárkivel, Connor Ball-al! 
@misty229 lencsevégre kapta az új szerelmespárt. Köszönjük a képet!
Xo Xo, Gossip Girl.


- Micsoda?! - pattantam fel a helyemről a telefonommal a kezemben. Mindenki engem nézett, az arcuk azt írta le, hogy "Destiny nem tudta, hogy a legjobb barátnője bepasizott?"
- Miss Spring, mi olyan fontos, hogy nem teszi el a telefonját órán? Gondolom nem a fordítót használja.
- Elnézést tanárnő, csak az anyukám most üzent, hogy a nagyapám kórházba került, de máris elrakom. - visszaültem a helyemre és a táskámba dobtam a telefonom.
- Miss Spring, ha úgy gondolja elhagyhatja a termet és az egész osztály nevében sok egészséget kívánunk a nagyapjának.
- Köszönöm tanárnő. - eltettem a könyveim, majd kimentem az osztályteremből. Faithet keresve viharoztam végig a suliban, de sehol se láttam, gondoltam biztos még az igazgató nő irodájában lehet, így hát elmentem a legközelebbi joghurt árushoz, s az iskola lépcsőjén ülve ettem azt, amíg ki nem csengettek. A csajok egyből csatlakoztak hozzám, amint kijöttek a suliból, majd nagy pletykázásokban törtek ki. Szóba került az is, hogy én hogy hogy nem tudtam Faith új pasijáról, de inkább témát váltottam.
- Nocsak, az említett szamár. - szólalt meg Lola Faithre mutatva, aki felénk közeledett.
- Sziasztok csajok. - mosolygott ránk, amit most se tudtam eldönteni, hogy csak mű vagy igazi mosoly akart lenni. - D. beszélhetnék veled? Négyszemközt, ha lehet.
- Persze! - próbáltam vidámnak mutatni magam, s úgy éreztem sikerült is. - Lányok, tűnés! Most beszélnem kell a legjobb barátnőmmel. - Emma, Lola és Lily hamar eltűntek a látókörünkből. Faith leült mellém, de pár percig semmit se szólt, gondoltam kezdem én, megtöröm a kínos csendet.
- Miről szeretnél beszélni?
- Igazából egy kéréssel fordulnék hozzád.
Connorról kéne kideríteni pár dolgot, titkokat. Tudom, hogy imádsz nyomozósdit játszani, ez pedig nekem nagyon fontos lenne. Ne kérdezz semmit, kérlek, csak szerezz nekem minél több titkot, információt róla. - kicsit meglepett ezzel. Ha a pasija Connor, akkor miért kellenek neki titkok róla? Nekem ez az egész nagyon furcsa.
- Rendben, hívlak ha találtam valamit. Neked bármit ma chérie. - mosolyogtam rá, amint elment tárcsázni kezdtem Connort és elmondtam neki ezt a furcsa kérést. Suli után egyből találkoztam vele, átadott pár dossziét, aztán egy szó nélkül elment. Otthon átnéztem őket, de csak egyetlen egy olyan dolog volt benne ami jó kis titoknak számít. Biztos van egy terve Connornak is, mindenesetre, kíváncsi leszek, hogy mi lesz ebből.
Pár órával később szóltam csak Faithnek, hadd tűnjön úgy, mintha én kutakodtam volna Con után. Amilyen gyorsan átjött a dokumentumokért, olyan gyorsan távozott is.
Körülbelül egy órával később szólt Theresa, hogy meghozták a ruhám. Lementem és egy velem egyidős lány állt a hallban.
- Szia, hát te ki vagy? - mosolyogtam rá és már elkezdtem tervezni a következő tervemet a fejemben.
- Szia, én Loretta vagyok, most kezdtem el dolgozni és el se hiszem, hogy láthatlak élőben. Sokat olvastam, hallottan már rólad és meg kell hogy mondjam, sokkal gyönyörűbb vagy, mint a képeken! - fel volt dobva, le se lehetett vakarni az arcáról a boldogságot.
- Ez csak természetes. - mosolyogtam. - Mondd csak Loretta, mit szólnál hozzá, ha összebarátkozhatnál Faith-tel?
- Úristen! Életem egyik legszebb napja lenne!
- Gondoltam, de tudnod kell, hogy Faith nem olyan amilyennek mutatja magát, nem szabad beleesned a csapdájába, viszont el kell hitetned vele, hogy megbízhat benned, hogy aztán mindent amit elmond neked, elmeséld nekem.
- Hát igazából nem tudom jó ötlet lenne-e, mivel nem vagyok ilyen. Nem szeretem kihasználni az embereket.
- Édesem, hidd el ő megérdemli ezt, mindig hazudozik nekem, a legjobb barátnőjének. Szerinted kedves tőle?
- Nem? - bizonytalannak tűnt, de tudtam, hogy úgyis sikerül rávennem.
- Naná, hogy nem! Ezért kell segítened ebben. Kérlek, te vagy az utolsó reményem. - sokáig gondolkozott a válaszán, míg kinyögte.
- Jó, rendben, segítek.
Későn ment haza Loretta, még párszor megköszöntem Istennek, amiért idecseppent ez a lány, remélem jutni fog valamire.
Másnap ismét nem láttam az iskolában Faithet. Kezd egyre furcsább lenni minden. A lányokkal ültem a lépcsőn és a szokásos joghurtunkat ettük, bár Faith nélkül ezt már nem hívhatnám szokásnak. Bevallom hiányzott az a sok együtt töltött idő, a sok hülyéskedés, de ezeket nem mutathattam ki, egy királynőnek nem szabad lelepleznie magát semmiképpen sem!
- Min gondolkozol ennyire D.? - bökött meg a mellettem ülő Lola.
- Ja, csak azon, hogy elmehetnénk ma este partyzni. Mit szóltok hozzá?
- Benne vagyok! - mondták egyszerre.
- Anya nem rég vett nekem egy új Valentino ruhát, legalább ma este felvehetem. - ábrándozott Emma.
- És hova mennénk? - kérdezte Lily.
- A Penrose-ba. 7 órára legyetek kész. - mosolyogtam rájuk, majd felálltam és elsétáltam tőlük.
Már otthon készülődtem mikor felcsipogott a telefonom, megnéztem a kijelzőt és csak egy név jelent meg rajta: Pletykacica.


Elcsíptük! Faith nem csak egy pasival szűri össze a levet mostanság. Vajon visszatért a Régi Faithünk? És mégis ki ez az új srác? 
Mindenesetre az ismeretlen fiú megmentette a Mi Hercegnőnk életét, mikor az ittas szépségünket majdnem elütötte egy kocsi! Kinek lenne jó ha elvesztené a város az úrnőjét újra?
Xo Xo, Gossip Girl.


Egyszerűen nem tudtam hova tenni ezt. A kép amit Pletykacica megosztott bizonyítja, hogy tényleg Faith van a képen és tényleg más pasival. De ki ő? Mindenképpen meg kell tudnom még mások előtt.
- Miss Destiny! Megjöttek a lányok és a kocsi már várja önöket lent. - szólt be Theresa.
- Máris megyek! - megigazítottam a kontyomat és már indultam is lefelé. A limuzinban már megittunk pár pezsgőt és szívtunk egy kis füvescigit a többiekkel. Útközben felvettünk Bradet, Jamest és Tristant is, majd a legutolsó megállónk a Penrose volt.
Szerencsére nem voltak sokan, a zene kellemesen szólt, nem túl halkan, de nem is túl hangosan. Azt tudni kell, hogy a Penrose-nak van egy étterem és egy klub része is, gondoltuk előbb eszünk egy keveset, aztán megyünk bulizni. Minden jó volt, nevettünk,beszélgettünk, iszogattunk, egyszóval jól éreztük magunkat, mind addig amíg meg nem láttam Faithet besétálni a bejáraton egy fiúval, akit eddig még soha életemben nem láttam.

3 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jo rèsz lett legalább miattam vagy miattunk ne hagyd abba millió puszi :* :* ja ès egy hatalmas szivecske <3 puszi :* ~Fannci ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! De aranyos vagy, koszonom szepen! Nem fogom abbahagyni!:) Puszi❤

      Törlés
  2. Szia nagyon jo rèsz lett legalább miattam vagy miattunk ne hagyd abba millió puszi :* :* ja ès egy hatalmas szivecske <3 puszi :* ~Fannci ;)

    VálaszTörlés